söndag 10 april 2011

Sociala nätverk återigen.

Nu har jag äntligen ställt min fråga i diskussionsforumet för uppgift 2 i delmoment 2. Återstår att svara på de andras frågor nu och skriva PM:et som ska bli klart i veckan äre tänkt. Nu har jag även hunnit läsa all kurslitteratur och den är överlag bra och intressant men "Overivew of social networking sites och Age differences in online social networking - A study of user profiles and the social capital divide among teenagers and older users in MySpace." är väldigt avancerade och trista texter att läsa. Jag anser att de är rätt svårföreståeliga och det kommer upp avancerade matematiska tecken för deras analysmetod etc. Något jag inte förstår ett skvatt utav tyvärr. Dessa texter skulle gärna kunna bytas ut mot något annat som ger samma lärdom men är skrivna på andra sätt som kanske är mer lättförståeligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar